Nowości & trendy
6 kwiecień 2014
Wiosna to czas porządków – nie tylko w domu i w szafie, ale także w kosmetyczce. Producenci kosmetyków kolorowych nie zapominają o tym i właśnie na wiosnę wypuszczają na rynek najciekawsze nowości.
Na dobry początek nowość dla fanek Diora - szminka i błyszczyk w jednym: Dior Addict Fluid Stick for Lips. Kosmetyk miał swoją wielką premierę na gali rozdania Oskarów, gdzie pokazały go na ustach takie gwiazdy jak Charlize Theron czy Jennifer Lawrence. Twarzą produktu jest supermodelka Sasha Luss.
Szminka Diora jest bardzo mocno napigmentowana i nie zawiera olejów ani wosków, dzięki czemu kolor jest niezwykle intenstywny i trwały. Konsystencja kosmetyku jest jedwabista i gładka, a dołączony do opakowania aplikator w kształcie łezki sprawia, że nakładanie go nie powoduje żadnych problemów i jest prawdziwą przyjemnością. Jak zapewnia producent, produkt ma w sobie najlepsze cechy szminki i błyszczyka: jest delikatny i lekki, a jednocześnie niezwykle intenstywny i wytrzymały.
Dior Addict Fluid Stick dostępny jest w szestastu różnych odcieniach odpowiadających innym produktom z kolekcji Dior Addict: Dior Addict Lipstick & Dior Addict Extreme. Cena kosmetyku to ok. 100 zł.

photo/beautenet.com


Nową, niezwykłą i odważną kolekcję wypuścił także M.A.C. Słynna nowozelandzka piosenkarka, 17-letnia Lorde podpisała z koncernem kontrakt na własną linię kosmetyków inspirowanych jej oryginalnym stylem. Ella Yelich-OConnor, bo tak się naprawdę nazywa, stała się w ostatnim czasie ikoną mody, przede wszystkim dzięki mocno pomalowanym, ciemnym ustom. Najważniejszym elementem kolekcji jest fioletowa szminka, która wejdzie na rynek na początku czerwca i będzie kosztować ok. 35$. To prawdziwa gratka dla odważnych i ekscentrycznych kobiet!

photo/public.fr


W połowie marca nową kolekcję kosmetyków wprowadziła także … firma odzieżowa Bershka! Debiutancka linia będzie nosi nazwę Bershka Beauty, a w jej skład wchodzą szminki i błyszczyki w niezwykle szerokiej gamie odcieni, lakiery do paznokci, cienie do powiek, tusze, eyelinery, róże do policzków, a nawet zestaw pędzli i naklejek na paznokcie w trzech stylach: w paski, cętki oraz etniczne wzory.

photo/mydailyglamour.de


Kolekcja skierowana jest przede wszystkim do młodych i energicznych kobiet, a młodzieżowy charakter marki mają podkreślać opakowania kosmetyków, których design nawiązuje do graficznego, komiksowego stylu.
Ceny wahają się od 9,90 zł (eyeliner) do 29,90 zł (tyle kosztują tusz do rzęs, pędzle do makijażu oraz róż do policzków).

Magdalena Zakolska, wizażystka
Ilość wyświetleń: 3394

Powiązane artykuły


Google+ Obserwuj w Google+